» Jak postupovat při reklamaci
Jak postupovat při reklamaci

Pokud zasíláte mobilní telefon k reklamaci, řiďte se prosím následujícím postupem:

Zásilku vždy odesílejte v takovém obalu, který ochrání mobilní telefon před jeho poškozením (např. originální krabice, jiná kartónová krabice). Pouze bublinková obálka neochrání mobilní telefon před jeho dalším poškozením a v případě poškození přepravou bude reklamace automaticky  zamítnuta z důvodu poškození.


Podání reklamace je možné pouze zasláním na adresu uvedenou níže. Zásilku si vždy pojistěte na danou částku dle hodnoty mobilního telefonu.

 

S reklamovaným zbožím zasílejte vždy originální záruční list (kopie nemusí být servisním střediskem akceptována), popř. daňový doklad - fakturu.


Přiložte vytištěný a ŘÁDNĚ VYPLNĚNÝ REKLAMAČNÍ PROTOKOL s co nejpodrobnějším popisem závady, adresou a Vaším kontaktem na adresu:

Ing. Pavel Lukáč
Polouvsí 21
Jeseník nad Odrou

741 01
Tel.: 737 10 12 11

Zhotovitel opravy ani prodejce neručí za data uložená v zařízení a na paměťové kartě, proto doporučujeme vytvořit si vlastní zálohu dat.

Telefon musí být odemčený (přístroj nesmí požadovat bezpečností kód nebo gesto pro odemknutí telefonů). Je-li to možné odemkněte telefon nebo sdělte v reklamačním protokolu kód zámku/gesto telefonu.

U mobilních telefonů z EU distribuce může servisním střediskem dojít, v případě neopravitelnosti přístroje, k výměně přístroje za novou modelovou řadu mobilního telefonu.

Reklamační lhůta počína běžet prevzetím reklamace příjemcem a končí odesláním reklamace odesílateli.

 

Řešíme také pozáruční servis jak našich zákazníků tak i zákazníků, kteří nakupovali u konkurence. Rádi zajistíme bezplatnou diagnostiku a ke schválení Vám zašleme cenovou kalkukalaci mimozáruční opravy.

 

Reklamace pro Apple iPhone:
Před reklamací MUSÍ být vypnuta služba Find my iPhone / Hledej iPhone, a to dle nových odchodních podmínek Apple Service s odkazem na nová bezpečnostní pravidla iOS 7, která neumožní realizaci opravy, dokud nebude tato služba vypnuta. Pokud nebude tato služba vypnuta budete servisem kontaktováni na e-mail a reklamace (lhůta) počíná běžet až po vypnutí této služby. Buďte si tedy jistí, že máte službu deaktivovanou!

 

Služby bránící provedení záruční opravy

Výrobce Apple zpřístupnil možnost ověření, zda je na telefonu aktivní funkce Find My iPhone (Najít iPhone). Připomínáme, že s aktivní službou ,, Find my iPhone,, není možné telefon přijmout do servisu na záruční ani na nezáruční opravu!  Pokud si nejste jistí, že je funkce ,,Find my iPhone,, vypnutá (například telefon nejde zapnout), tak máte možnost ověření přes tento odkaz : https://www.icloud.com/activationlock/

Vzhledem k novému nastavení zabezpečení u iPhone s iOS7 a novější je nutné dodržet následující:

Toto zabezpečení je na tak vysoké úrovni, že není překonatelné servisními středisky Applu. Pokud je přístroj zaslán do autorizovaného servisu Apple k opravě a bude na něm aktivní služba Find my iPhone, servis nemůže provést opravu výměnou jednotky a nepřijme jej do opravy do doby, dokud nebude tato služba deaktivována (zakázka bude vrácena zpět bez provedené opravy).


Jak na to: odebrání zařízení ze služby, když k němu nemám přístup

Pokud jste svůj telefon již prodali a nový majitel jej nemůže obnovit nebo jej nesete do servisu a nejde například zapnout, musíte jej nejdříve odebrat z vašeho účtu:

1.     Otevřete libovolný webový prohlížeč a otevřete adresu iCloud.com,
2.     přihlaste se svým Apple ID,
3.     po přihlášení klepněte na ikonu Hledat můj iPhone,
4.     zvolte konkrétní zařízení,
5.     pokud je zařízení offline, klepněte na položku Odstranit ze služby Hledat můj iPhone,
6.     pokud je zařízení online, klepněte nejdříve na položku Smazat (tím se smažou  veškerá uživatelská data). Po úspěšném smazání se objeví položka Odstranit ze služby Hledat můj iPhone, kterou zvolte.

Jak na to: odebrání zařízení ze služby, pokud k němu máte přístup

Pokud je před prodejem nebo cestou do servisu zařízení funkční, můžete jej odebrat ze služby jednoduše:

1.     Otevřete Nastavení > iCloud,
2.     vypněte položku Hledat iPhone

!! POZOR !!

Pokud zůstane služba ,, Hledej můj iPhone ,, aktivní a nebude do 3 dní od doručení zboží na reklamaci zrušena, bude zboží vráceno zpět bez opravy a bude účtováno dopravné ve výši 175,- Kč s DPH.

 

Reklamace pro Blackberry:
Před reklamací MUSÍ být vypnuta služba BLACKBERRY PROTECT,, která neumožní realizaci opravy, dokud nebude tato služba vypnuta. Pokud nebude tato služba vypnuta budete servisem kontaktováni na e-mail a reklamace (lhůta) počíná běžet až po vypnutí této služby. Buďte si tedy jistí, že máte službu deaktivovanou!

 


Mobilní telefony zakoupené na firmu (na IČO) se řídí Obchodním zákoníkem. Kupující podnikatel - je osoba, která nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem. Kupující, který nakupuje „na IČO“ – uvede tedy při uzavírání kupní smlouvy jméno své firmy a její IČO je považován za podnikatele a nevztahuje se na něj právo ochrany spotřebitele (např. nemusí být reklamace řešena do 30 dnů, nemá právo na vrácení zboží koupeného přes internet do 14 dnů atd…). Jako záruční list poslouží také faktura k zakoupenému zboží. Délka záruky je 12 měsíců.